Vilafranca s’uneix a Espai-AVAN i l’UJI per a promoure la investigació cultural contemporània

Foto AVAN Espais rurals de recerca contemporània

Vilafranca és un dels cinc municipis que forma part d’AVAN, xarxa d’espais rurals d’investigació contemporània, per a experimentar sobre els processos socials i el pensament creatiu. Vilanova d’Alcolea, Forcall, Viver i Sant Mateu són les altres localitats amb les quals Vilafranca comparteix agenda cultural simultània. “AVAN es tracta de treballar conjuntament fomentant la convivència a través de pràctiques artístiques i el pensament crític creant espais que vinculen els pobles participants” ha destacat la tècnica de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca, Ana Querol. Així, després de l’estiu, amb l’ajuda de la Universitat Jaume I i l’acompanyament de Rafael Tormo Cuenca, els cinc municipis realitzaran trobades d’investigació cultural de manera simultània per a vincular la cultura, el pensament crític i la investigació.