“Vilafranca, terra de Vida” promocionarà naturalesa, cultura, costums i gastronomia de Vilafranca

Imatge de l'audiovisual

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vilafranca arranca 2021 amb un nou projecte per a donar a conéixer als visitants els atractius i encants del municipi. “Vilafranca, terra de Vida” és la proposta de 10 vídeos que, segons el regidor de Turisme, Bruno Morraja “pretenen acostar als veïns i visitants als paisatges, la naturalesa, els costums, la cultura, la gastronomia i, en definitiva, a tots els encants del poble i el seu entorn”.

El realitzador local, Raúl Monterde, amb la col·laboració de David Marín Monfort, és l’encarregat de realitzar els 10 audiovisuals que es presentaran durant 2021.

Per a estrenar la sèrie de vídeos s’ha triat una de les temàtiques més vinculades al poble i a la seua situació a la comarca dels Ports: la neu. La nevada, els paisatges que genera, l’activitat de veïns i veïnes sota el mantell blanc, són objecte de la primera proposta que es difon a través de les xarxes socials de Turisme Vilafranca, l’Ajuntament i els bàndols Infovila.

Els vídeos s’aniran presentant progressivament amb l’objectiu que veïns i visitants els compartisquen i es convertisquen en ambaixadors de Vilafranca i els seus atractius.

ENLLAÇ AL VÍDEO: https://www.youtube.com/watch?v=9rs7x9Sf3Mk