Vilafranca un pas més prop de millorar el proveïment d’aigua amb el Pou Llargueres II

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, va visitar ahir les obres del nou Pou Llargueres II acompanyada del Director General d’Aigua, Manuel Aldeguer, i l’alcaldessa de Benassal, Mari Luz Monterde.

El nou Pou Llargueres II proveirà d’aigua als municipis de Vilafranca i Benassal. El cabal disponible serà de 40l/S (un 60% més que en aquests moments). Les obres de la nova instal·lació hídrica van començar el passat 13 de juny i la seua finalització està prevista per al mes de novembre.

Recordar que en 2018 la Generalitat Valenciana va realitzar les obres de sondeig, a 1080 metres de profunditat i un aforament amb un resultat de cabal de 25l/s. En aqueix moment, encara que aquest es considerava suficient, es va decidir dur a terme l’actual reforma, amb una inversió de 486.129’38 euros, per a assegurar el proveïment d’aigua a tots dos municipis, així com el seu ús ramader i turístic.