Visita guiada a les pintures rupestres de La Covatina de Vilafranca: 1 de desembre de 2019

Arquer de la Covatina a Vilafranca

La Conselleria dā€™EducaciĆ³, InvestigaciĆ³, Cultura i Esport i el Museu de la Valltorta ha engegat un ā€œPla de posada en valor de lā€™art rupestreā€ , a les comarques dels Ports, el Maestrat, la TinenƧa de BenifassĆ  i la Plana Alta. A Vilafranca ofereix visites guiades gratuĆÆtes a La Covatina.

Dia: Diumenge 1 de desembre de 2019.

Lloc dā€™eixida: Oficines municipals de lā€™Ajuntament (avinguda del Llosar, 26).

Hora dā€™eixida: 11:30 h.

• Nota:

ā€“ Des del poble sā€™anirĆ  en cotxe particular per la carretera de Portell fins al punt dā€™inici de la ruta senderista que porta fins a lā€™abric de la Covatina (distĆ ncia aproximada dā€™1 km.; desnivell mĆ xim aproximat de 40 m.).

ā€“ Imprescindible fer reserva abans del dia assenyalat. InformaciĆ³ i reserves a la Tourist Info Vilafranca (964 44 14 32 / vilafranca@touristinfo.net) i al Museu de la Valltorta (964 33 60 10 / museo_valltorta@gva.es).

ā€“ La visita pot ser suspesa a causa de lā€™oratge.