Visita guiada a les pintures rupestres de La Covatina de Vilafranca: 1 de desembre de 2019

Arquer de la Covatina a Vilafranca

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i el Museu de la Valltorta ha engegat un “Pla de posada en valor de l’art rupestre” , a les comarques dels Ports, el Maestrat, la Tinença de Benifassà i la Plana Alta. A Vilafranca ofereix visites guiades gratuïtes a La Covatina.

Dia: Diumenge 1 de desembre de 2019.

Lloc d’eixida: Oficines municipals de l’Ajuntament (avinguda del Llosar, 26).

Hora d’eixida: 11:30 h.

• Nota:

– Des del poble s’anirà en cotxe particular per la carretera de Portell fins al punt d’inici de la ruta senderista que porta fins a l’abric de la Covatina (distància aproximada d’1 km.; desnivell màxim aproximat de 40 m.).

– Imprescindible fer reserva abans del dia assenyalat. Informació i reserves a la Tourist Info Vilafranca (964 44 14 32 / vilafranca@touristinfo.net) i al Museu de la Valltorta (964 33 60 10 / museo_valltorta@gva.es).

– La visita pot ser suspesa a causa de l’oratge.