Visita guiada a les pintures rupestres de La Covatina de Vilafranca

La Conselleria dā€™EducaciĆ³, InvestigaciĆ³, Cultura i Esport ha engegat un ā€œPla de posada en valor de lā€™art rupestreā€ durant els mesos de juny a setembre, a les comarques dels Ports, el Maestrat, la TinenƧa de BenifassĆ  i la Plana Alta. Aquest projecte estĆ  coordinat pel Museu de la Valltorta, que a Vilafranca oferirĆ  visites guiades gratuĆÆtes a La Covatina.

Dates: 7 setembre de 2019.

Lloc dā€™eixida: Oficines Municipals de lā€™Ajuntament de Vilafranca (avinguda del Losar, 26).

Hora dā€™eixida: 10:00 h.

IMPORTANT:
– Des del poble sā€™anirĆ  en cotxe particular per la carretera de Portell fins al punt dā€™inici de la ruta senderista que porta fins a lā€™abric de la Covatina (distĆ ncia aproximada dā€™1 km.; desnivell mĆ xim aproximat de 40 m.).
– Imprescindible fer reserva abans del dia assenyalat. InformaciĆ³ i reserves a la Tourist Info Vilafranca (964 44 14 32 / vilafranca@touristinfo.net) i al Museu de la Valltorta (964 33 60 10 / museo_valltorta@gva.es).
– La visita pot ser suspesa a causa de lā€™oratge.