Viu el pont de Tots Sants a Vilafranca

Vilafranca ha preparat una completa agenda d’activitats amb motiu del pont de Tots Sants que se celebra des de demĆ  divendres dia 1 fins al diumenge 3 de novembre.

D’aquesta forma, demĆ  a les 19h a la Casa Social es presenta el llibre ā€œFlores muertasā€ de Julio CĆ©sar Cano. L’acte comptarĆ  amb les intervencions de l’autor, l’alcaldessa Silvia Colom i Juan Sorribes.

Per al dissabte, els Kintos 2020 han organitzat una gran festa de Halloween. A les 17h hi haurĆ  jocs infantils; a les 18.30h tardeo amb el grup Sarao i des de les 00.00h DiscomĆ²bil The End. Tots les activitats seran en l’Edifici Polivalent de la carretera de Castellfort.

TambĆ© el dissabte, els amants de l’art, la histĆ²ria i les excursions podran visitar les pintures rupestres de La Covatina. La visita comenƧarĆ  a les 11.30h a l’Ajuntament.

AixĆ­ mateix, durant tot el pont es podrĆ  gaudir de les Jornades dels Bolets en els restaurants i comerƧos del municipi. De la mateixa manera, es mantindran obertes les exposicions d’acrĆ­lics de Chelo Prades i dels treballs en fusta de JosĆ© Julve. Finalment, durant els tres dies es realitzaran visites al Museu de la Pedra en Sec, l’EsglĆ©sia de Santa MĀŖ Magdalena i a l’Ajuntament.

Per a mĆ©s informaciĆ³ sobre les activitats i reserves a les visites consultar amb l’Oficina de Turisme de Vilafranca.