159 alumnes inicien el nou curs a l’IES Vilafranca

L’IES Vilafranca va comenƧar el curs el dimarts 10 de setembre. Entre l’ESO, el batxillerat i els cicles formatius, són un total de 159 alumnes els que cursaran aquesta temporada educativa al centre vilafranquĆ­. L’ESO estarĆ  formada per 81 alumnes, el batxillerat comptarĆ  amb 46, i els cicles formatius acolliran a 32.

A mĆ©s, aquest curs tindrĆ  un total de 38 professors i professores. Ara com ara, d’aquest professorat encara falten per assignar 4 places, Ć©s per això que s’estĆ  a l’espera de cobrir-les i el curs ha comenƧat amb 34 professors.

En relació amb els cicles formatius, enguany es cursarĆ  segon d’energies renovables, primer i segon d’atenció de persones amb dependĆØncia, segon d’integració social i primer d’educació infantil. Aquest Ćŗltim ha sigut la novetat d’aquest curs 2024-25.

Des de l’equip directiu de l’institut animen a la gent a matricular-se, de cara l’any vinent en els cicles per a poder donar continuĆÆtat a aquests. Concretament, enguany no hi ha hagut matrĆ­cules per a primer curs d’Energies Renovables, i si l’any que ve continua aixĆ­, aquest cicle desapareixerĆ  de l’oferta educativa del centre.

Finalment, estĆ  previst que a octubre comencen les obres d’ampliació de l’IES. Aquestes milloraran la logĆ­stica i permetran una millor distribució de l’alumnat.