787.000 euros per a ampliar l’institut de Vilafranca

La Generalitat valenciana ampliarĆ  l’institut d’educaciĆ³ secundĆ ria de Vilafranca amb la construcciĆ³ d’una aula mĆ©s per a disposar d’espai suficient per als cicles formatius existents i futurs ensenyaments que es puguen impartir.

Les obres sĆ³n possibles grĆ cies a un pressupost de 786.986 euros provinents de la Generalitat Valenciana, del pla EDIFICANT. El consistori es farĆ  cĆ rrec de la gestiĆ³ dels treballs una vegada la Generalitat li done autoritzaciĆ³ per a comenƧar la licitaciĆ³ i posterior contractaciĆ³.

Des de l’Ajuntament confien a iniciar la construcciĆ³ al mĆ©s prompte possible. “Quan es traga en la plataforma de contractaciĆ³ esperem que les empreses es presenten, perquĆØ l’any que ve puguem tindre-la acabada i poder continuar amb els cicles formatius”, ha explicat Silvia Colom, alcaldessa de Vilafranca. La primera edil ha valorat l’impuls que suposaran els fons de l’EDIFICANT per a consolidar l’oferta formativa en el municipi i que les instalĀ·lacions siguen les adequades per a professors i alumnat.

L’alcaldessa ha incidit en quĆØ l’Ajuntament treballa braƧ a braƧ amb la direcciĆ³ de l’IES i tota la comunitat educativa per a, aixĆ­, fer front a les necessitats de futur que es van plantejant.

L’IES de Vilafranca imparteix en l’actualitat el MĆ²dul MitjĆ  i Superior en AtenciĆ³ a Persones en SituaciĆ³ de DependĆØncia, aixĆ­ com el Grau Superior en Energies Renovables. En aquest curs hi ha 40 alumnes matriculats procedents de les comarques dels Ports i el Maestrazgo de Terol.