Cultura, esport i tradicions en el cap de setmana de Vilafranca

Vilafranca celebra aquest cap de setmana diverses activitats per a la diversiĆ³ de grans i xicotets. DemĆ  dissabte, tots aquells interessats en la rĆ dio, la mĆŗsica i la literatura podran participar en la ruta senderista ā€œUn viatge a la Escola del Cantoā€ en la qual es gravarĆ  un programa especial dels Viatges de Carlos Carlos. Lā€™activitat estĆ  organitzada per lā€™Institut ValenciĆ  de Cultura dins dels esdeveniments organitzats amb motiu de la capitalitat cultural valenciana de Vilafranca.

El diumenge tindrĆ  lloc la celebraciĆ³ de la festa de Sant Miquel amb una missa a les 12h a lā€™Ermita de del sant de la Pobla del Bellestar. Els majorals de Sant Miquel i la parrĆ²quia sĆ³n els organitzadors.

A mĆ©s, durant tot el cap de setmana es poden visitar a les Sales GĆ²tiques de lā€™Ajuntament lā€™exposiciĆ³ dā€™acrĆ­lics de Chelo Prades i els treballs en fusta de JosĆ© Julve. Lā€™horari Ć©s de 10h a 14h i de 17h a 20h el dissabte i de 10h a 14h el diumenge.

Finalment, continuen les visites als principals monuments i museus del municipi com sĆ³n el Museu de la Pedra en Sec, lā€™EsglĆ©sia de Santa Maria Magdalena i lā€™Ajuntament.
Per a mĆ©s informaciĆ³ sobre les activitats i visites, cal consultar amb lā€™Oficina de Turisme.