El concurs de decoraciĆ³ de carrers inunda Vilafranca de color i alegria

Carrer IndependĆØncia

La ComissiĆ³ de festes del 2021 va portar al municipi un concurs de creativitat que va unir tots els veĆÆns i les veĆÆnes del poble.

Lā€™11 de juliol, els i les membres de la comissiĆ³ presentaven les bases  del concurs de decoraciĆ³ de carrers i, pocs dies desprĆ©s es van comenƧar a apuntar grups de veĆÆns i veĆÆnes. Els carrers participants van ser 27 en total: Sant Onofre, Sant Roc, Sant Pau Climent, Cid –  Sant Miquel, Nou, Oropesa, Bovalar, Bernat Serra, Abadia, Bassa, Sant Blai, Font dā€™horta – Coves de Forcall, Costeres Eres, Alcalde Monfort, font del Trabuc, Iglesuela del Cid, Dā€™en Pons, Masset, IndependĆØncia, Major i Avinguda el Llosar.

Lā€™11 dā€™agost, tots els carrers van exposar les seues idees creatives i van omplir de color el poble. DesprĆ©s de la volta del jurat (format per dues membres de la ComissiĆ³, i dues persones aficionades a lā€™art), lā€™Ćŗltim dia de festes es van anunciar els tres guanyadors, que van rebre lots valorat en 100, 200 i 300 euros.

El jurat

Finalment, els carrers guardonats van ser, en tercer lloc el Carrer sant Onofre, amb temĆ tica dā€™un jardĆ­ encantat; en segona posiciĆ³ la Fira dā€™abril Vilafranquina del Carrer Cid – Sant Miquel; i els guanyadors van ser els veĆÆns i veĆÆnes del Carrer Costeres Eres amb elements clĆ ssics del poble.