S’ha obert el procés de participació ciutadana que Med Wind Energy S.L. desenvolupa sobre el Projecte del Parc Eòlic d’Arriello II.
Com a període de participació de tots els agents interessats per a la formulació d’opinions sobre la valoració paisatgística, respecte al projecte del Parc Eòlic Arriello II, s’ha desenvolupat el qüestionari per a l’obtenció del valor de l’opinió pública sobre qualitat del paisatge.
Pot vosté emplenar l’enquesta en el següent enllaç: https://forms.gle/4NpjvL1CivvB6ZZ4A
L’enquesta estarà disponible 10 dies, des d’avui 5 de febrer fins al 18 de febrer, en la web i xarxes socials de l’Ajuntament de Vilafranca.
A més, informar que dimarts que ve 8 de febrer a les 19h a la Casa Social es durà a terme un taller paisatgístic on es podrà emplenar l’enquesta i s’obrirà un torn de precs i preguntes.






