Gran èxit de la VI Volta Ciclista a Vilafranca i VIII Memorial Jofre Grau Biosca

El passat cap de setmana Vilafranca acollia la sisena edició de la Volta Ciclista a Vilafranca que també era el vuitè Memorial Jofre Grau Biosca. Aquesta prova ciclista estava organitzada pel Club Ciclista Picaio i la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana, amb el suport dels Ajuntaments de Vilafranca, Benassal, Castellfort, Portell, Cinctorres i Ares del Maestrat. També col·laboraven diversos establiments de la zona.

En aquesta VI Volta Ciclista a Vilafranca participaven un total de 18 equips amb un màxim de 12 corredors. L’etapa del dissabte transcorria entre Castellfort i la Font d’En Segures a Benassal, passant també per la recta d’entrada a Vilafranca direcció Castelló. El diumenge l’etapa tenia eixida i meta a l’Avinguda del Llosar de Vilafranca, passant per Portell, Cinctorres i Castellfort.

Adrià Pericas guanyava la classificació general, seguit d’Hector Álvarez i Roger Pareta. Pericas també guanyava la general de la muntanya, Marc Zafra era el vencedor de les metes volants, Enrique Maranchón el de primer any, Héctor Álvarez primer autonòmic, Héctor Domínguez primer provincial, Roger Pareta guanyava la general combinada i el Purito-Tadesan-Nuria la classificació per equips.

L’alcaldessa de Vilafranca Silvia Colom i la regidora d’Esports Maria Vicente participaven de l’entrega dels diferents mallots.