La festa de la Penya Taurina, el Capsigrany, les excursions i la música marquen l’Agenda Activa de Vilafranca per al mes de juny

L’Ajuntament de Vilafranca en col·laboració amb diferents entitats i associacions locals ha presentat l’Agenda Activa del mes de juny amb multitud d’activitats per a tots els públics i gustos.

Així, del 2 al 4 de juny tindrà lloc la festa de la Penya Taurina amb esdeveniments taurins, musicals i menjars de germanor. El dia 4 també hi haurà una visita a la Covatina. El dia 6 Aspresam oferirà una xerrada sobre l’addicció als videojocs i les xarxes socials en menors. El divendres 9 el Club de Lectura parlarà amb Bàrbara Blasco i aquest mateix dia començarà la XIII Mostra de Teatre Capsigrany que s’allargarà fins al diumenge 11.

El dilluns 12 l’IES Vilafranca obrirà les seves portes a les famílies amb fills i filles en sisè de primària. El 13 l’alumnat de segon cicle de primària del CEIP Don Blasc d’Alagó anirà d’excursió a Sogorb i Vila-real i el 15 farà el propi però a Dinópolis l’alumnat de primer cicle. El dia 16 l’IES oferirà el concert de fi de curs i arribarà el festival de funky Cosmic Funk Odyssey. Del 16 al 18 de juny se celebrarà la XXVI Marxa Homenatge als Maqui. El 17 hi haurà Bureo i el 18 serà la Festa Anual de Socis i Sòcies de l’Associació de Pensionistes i Jubilats Francolí.

L’alumnat de l’IES Vilafranca anirà d’excursió de fi de curs a Madrid del 19 al 21 de juny. Aquest dimecres 21 serà la festa de Fi de Curs del col·legi. El dia 25 hi haurà una obra teatral de l’Aula de Teatre de la Universitat per a Majors de l’UJI. El 26 i 27 se celebrarà la Trobada Corresponsals Nord i del 27 al 29 la Trobada Corresponsals Autonòmica.

Així mateix, aquest mes es podrà visitar l’exposició ‘Imprescindibles’ a les Sales Gòtiques de l’Ajuntament; es podran realitzar visites guiades pel nucli històric i els seus principals edificis, així com participar en un vermut cultural; i hi haurà opcions formatives com l’escola d’estiu o la possibilitat de formar part en la Trobada d’Educació i Acció Interrompre la Classe o en la compilació de patrimoni industrial dels Ports.