La Rondalla i el Grup de Ball de Vilafranca honren a Santa Cecilia amb un espectacle de dansa

Dissabte passat, el Parador Municipal de Vilafranca va acollir un espectacle de dansa i mĆŗsica follklĆ³rica protagonitzat per la Rondalla i el Grup de Ball de Vilafranca. Al voltant de 50 persones van acudir a la cita cultural en honor a Santa Cecilia per a gaudir de l’exhibiciĆ³. Els i les locals van estar acompanyades per l’AgrupaciĆ³ FolklĆ²rica Millars de CastellĆ³ amb els seus balls regionals.

Es tracta de l’Ćŗltima exhibiciĆ³ realitzada pel Grup de Ball i la Rondalla de Vilafranca en aquest 2022, fins que al gener, per Sant Antoni, reapareguen. Aquesta celebraciĆ³ ha estat marcada principalment per la varietat de danses mostrades davant el pĆŗblic tant de Vilafranca com de diferents comarques castellonenques i valencianes. Juntament amb la mĆŗsica tradicional local i les indumentĆ ries tan singulars, va concloure l’acte amb un gran aplaudiment per als i les protagonistes que es van pujar a l’escenari.