Les obres a la travessia de la CV-15, al juliol

El prĆ²xim mes de juliol es duran a terme els treballs de manteniment i renovaciĆ³ de la CV-15 entre la seu de la creu roja i la plaƧa d’En Blasc. EstĆ  previst modificar el clavegueram i canviar els embornals del centre als extrems de la travessia, tal com ja estava antigament. La realitzaciĆ³ de l’obra Ć©s urgent donat l’estat actual de la carretera. L’objectiu de la intervenciĆ³ Ć©s millorar l’evacuaciĆ³ de les aigĆ¼es en moments de fortes pluges i evitar l’embassament constant de la travessia.

Al tractar-se d’un vial de titularitat autonĆ²mica, Ć©s el consorci de carreteres qui s’encarrega de dur a terme els treballs i gestionar els terminis.

Al seu torn, l’Ajuntament tĆ© previst reunir-se amb les persones afectades pels treballs, especialment els comerƧos, per explicar-los quines seran les actuacions, els terminis i tractar de les afectacions a la poblaciĆ³ siguen mĆ­nimes.

En un altre ordre de coses, els treballs obligaran a canviar la ubicaciĆ³ de la Fira de la Magdalena. PrĆ²ximament, l’Ajuntament anunciarĆ  la nova ubicaciĆ³ que aglutinarĆ  la part artesanal, alimentĆ ria i comercial.