L’IES Vilafranca organitza una taula rodona amb dones triomfadores del territori

L’alumnat al complet de l’IES Vilafranca va gaudir en la jornada d’ahir una taula rodona amb dones triomfadores i empoderades del territori. En l’esdeveniment, que es va celebrar en poliesportiu municipal, van participar Silvia Colom, alcaldessa de Vilafranca; Aroa Fabregat, Enginyera Industrial, ElectrĆ²nica i AutomĆ tica; MĆ³nica Gasulla, Directora de Cajamar; i Neus Pechoabierto, PsicĆ²loga i Directora de la ResidĆØncia de Cantavieja.

Les participants, professionals quilĆ²metre 0, van parlar sobre la seva trajectĆ²ria, estudis i experiĆØncies. Tampoc van faltar les preguntes per part dels alumnes i les alumnes, els qui van voler saber, per exemple, si aquestes grans dones havien vist complicacions per a accedir als seus llocs actuals per ser dona; si tenen problemes per a conciliar la vida laboral i familiar; quina Ć©s la seva opiniĆ³ sobre el futur de Vilafranca i de la comarca i motius per a quedar-se en el territori a desenvolupar la seva carrera professional en acabar els estudis.

Assenyalar que l’esdeveniment va comenƧar amb l’actuaciĆ³ musical de dues alumnes de segon de l’ESO, Noa Honrubia i Ainoa MartĆ­nez, els qui van estar acompanyades de la seva professora de mĆŗsica, Sara GarcĆ­a.

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, agraeix a la direcciĆ³ i al professorat de l’IES Vilafranca l’oportunitat de poder parlar amb els i les joves i posar en valor la seva professiĆ³, la seva dedicaciĆ³ i el fonamental paper de la dona en el territori.