Nova zona de descans al pati del col·legi de Vilafranca

Inici del curs en els Centres Educatius de Vilafranca

L’Ajuntament ha treballat les últimes setmanes per a enllestir les instal·lacions

L’activitat educativa torna avui dijous dia 9 a Vilafranca, ja que dimecres dia 8, dia ordinari del començament del curs escolar, era festiu local al municipi per la celebració de la Mare de Déu del Llosar. Els edificis dels centres educatius ja s’han preparat perquè tot funcione de la millor manera possible i amb tota la seguretat necessària enfront de la pandèmia.

L’Alcaldessa de Vilafranca, Sílvia Colom, ha explicat que l’Ajuntament ha procedit a la neteja dels patis i de totes les aules. A més, aquest curs 2021 – 2022, s’estrena una nova zona de descans, situada al pati de l’escola, que disposa de taules i arbres per poder gaudir de l’estona de repòs.

Finalment, les mesures de seguretat enfront de la Covid seguiran la normativa vigent actual com al finalitzar aquest darrer curs, amb normes com la distància, l’ús de mascareta i la creació de grups bombolla en les aules. Aquests grups, a l’Escola Infantil Municipal, es dividiran en tres, dos de 0 a 2 anys i l’altre grup de tres anys.