Obres Públiques millora la travessia de Vilafranca

Treballs de millora a l'Avinguda Castelló de Vilafranca

La Conselleria de Potítica Territorial, Obres Públiques i Mobilitat de la Generalitat Valenciana ha iniciat les obres de manteniment i millora de la CV-15 al seu pas per la Vilafranca, concretament a l’Avinguda de Castelló. L’alcaldessa, Silvia Colom, ha agraït la sensibilitat de l’administració autonòmica ja que “es canviaran els embornals del centre als laterals i es millora un tram del col·lector d’aigües pluvials per garantir millor la recollida de les aigües. han iniciat al tram comprès entre el carrer Valentí Montoliu i Sagrado Corazón.L’alcaldessa ha incidit que “a l’Ajuntament som conscients que es tracta de l’artèria principal de Vilafranca però són uns treballs necessaris que s’escometrà en fases per fer compatible la mobilitat amb una actuació que també comprendrà la nova pavimentació  de la calçada i millora de tota la travessia a banda i banda del vial”.