Silvia Colom participa a la cimera d’alcaldes i alcaldesses

SĆ­lvia Colom a la cimera d'alcaldes i alcaldesses de la DiputaciĆ³ de CastellĆ³

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, va participar en representaciĆ³ de Vilafranca, a la cimera d’alcaldes i alcaldesses celebrada a CastellĆ³. L’alcaldessa va valorar molt positivament el treball fet per la DiputaciĆ³ quant a l’abastiment d’aigua. L’alcaldessa va ressaltar la importĆ ncia del futur Pla Director d’Aigua de la DiputaciĆ³ de CastellĆ³ i la creaciĆ³ d’un consorci provincial d’aigĆ¼es “ja que aixĆ­ tots els pobles de la provĆ­ncia, grans i menuts, tindrem les nostres necessitats respecte a l’aigua potable cobertes i no hi haurĆ  cap tipus de discriminaciĆ³ en un tema tan important com Ć©s l’aigua per a consum humĆ  i ramader”.