Gràcies a la gestió de l’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca, el municipi va acollir el passat dissabte a les 19 h a la comunicadora, actriu i activista feminista pels drets de la dona Pamela Palenciano.
L’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca ha plantejat la realització d’un Programa d’Inserció Laboral anomenat “Nosotras con nuestras manos” dirigit a les dones del poble i voltants.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.