Vilafranca aprova el Pressupost Municipal del 2023

Lā€™Ajuntament de Vilafranca ha aprovat en ple municipal el Pressupost Municipal de lā€™exercici 2023, que ascendeix fins als 2.274.164,68 euros amb un increment de mĆ©s de 180.000 euros respecte al pressupost de lā€™any passat.

La planificaciĆ³ realitzada per al prĆ²xim any inclou dotacions econĆ²miques per dur a terme obres a la localitat, com la millora de nĆ­nxols al cementiri, la construcciĆ³ dā€™una bĆ scula o la millora de voreres. A mĆ©s, es comprenen actuacions per millorar lā€™accessibilitat, com la construcciĆ³ dā€™un ascensor a lā€™edifici de la Mancomunitat Comarcal Els Ports. Per una altra banda, es treballarĆ  en la redistribuciĆ³ del camping municipal amb fons propis i una ajuda provinent de lā€™IVACE (Institut ValenciĆ  de Competitivitat Empresarial). El pressupost del 2023 inclou la re urbanitzaciĆ³ de la zona esportiva amb el Pla AvanƧa 2022-2023 amb una dotaciĆ³ econĆ²mica de 243.500 euros, la qual no estĆ  dins del pressupost perĆ² que sā€™incorpora per mig dā€™un projecte i es realitzarĆ  en aquestes anualitats.

TambĆ© es farĆ , com cada any, una inversiĆ³ de 24.000 euros en la PlaƧa de Bous per mig del conveni subscrit amb la DiputaciĆ³ de CastellĆ³ i una inversiĆ³ de 30.000 euros finanƧada amb el Conveni de Residus de la Zona Nord. Per al proper any, el consistori estĆ  a l’espera d’obtindre la delegaciĆ³ de competĆØncies per a poder realitzar les obres previstes en l’IES Vilafranca amb el Pla Edificant de la Conselleria dā€™EducaciĆ³, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Totes aquestes inversions seran possibles amb les ajudes obtingudes de la Generalitat Valenciana, la DiputaciĆ³ de CastellĆ³ i els fons propis consistorials.