Vilafranca celebra la Pasqua del Llosar

Aquest dilluns 6 de juny Vilafranca ha gaudit d’un dia festiu grĆ cies a la celebraciĆ³ de la Pasqua del Llosar celebrada amb motiu de la Pasqua de PentecostĆ©s.

A les 9.30 h del matĆ­, els actes de la Pasqua del Llosar s’han obert amb la realitzaciĆ³ d’una missa, mĆ©s tard, els veĆÆns i veĆÆnes de Vilafranca han eixit en processĆ³, a les 10 h, des de l’esglĆ©sia parroquial fins a arribar a l’ermita acompanyats de la imatge de la patrona. Una vegada arribada la processĆ³ a l’ermita, s’ha celebrat una missa en honor a la Verge del Llosar i, en acabar, s’ha tornat, tambĆ© en processĆ³, cap al poble.

A la processĆ³, amenitzada per la UniĆ³ Musical de Vilafranca, han participat capellans vinculats a la localitat, els xiquets i xiquetes de comuniĆ³ i una representaciĆ³ de la corporaciĆ³ municipal encapƧalada per l’alcaldessa de Vilafranca SĆ­lvia Colom.

Un centenar de vilafranquins i vilafranquines han participat en aquest dilluns en honor a la patrona de la localitat i han acudit als actes religiosos al seu honor.