Vilafranca convoca una nova edició del premi Explorador Andrés

L’Ajuntament de Vilafranca ha fet públiques les bases d’una nova edició del premi anual Explorador Andrés que premia projectes de Cicle Formatiu de Grau Superior, Treballs de Final de Grau, Treballs Fi de Máster o Tesis Doctorals relacionades amb el municipi de Vilafranca. Els treballs han de ser originals i el termini de presentació està obert fins el 20 de desembre de 2021. El premi està dotat en 2000€ i serà atorga per un jurat específic format per professorat especialitzat i representants del consistori que no tindran vot en la deliberació.

La resolució del jurat es farà pública en sessió plenària i el premi s’entregarà en l’acte de commemoració de la fundació del municipi a través de la Carta Pobla.