El cap de setmana del 18 i 19 de gener Vilafranca acollirĆ la festa de la Publicata en honor a Sant Antoni Abat. Fins que arriba aquest cap de setmana el poble es prepara dia rere dia perquĆØ aquesta siga una festa inoblidable. La primera activitat tindrĆ lloc aquest cap de setmana, 4 i 5 de gener, quan se celebraran els primers dies de troncs.
Aquest dissabte s’eixirĆ a primera hora del matĆ cap a la partida de Dalt per a replegar els primers troncs de Sant Antoni. AixĆ mateix, el diumenge es farĆ el mateix cap a la partida de Baix. TambĆ©, el prĆ²xim diumenge, 12 de gener, se celebrarĆ el dia de les barres.
AixĆ, Vilafranca es prepara per a viure una de les festes mĆ©s importants del municipi de la mĆ de la majoralia de Sant Antoni 2025, qui ha organitzat tot un programa complet amb els actes mĆ©s tradicionals de la publicata.