Vilafranca integra els contenidors en el nucli antic amb nova decoraciĆ³

L’Ajuntament de Vilafranca, mitjanƧant el conveni signat amb el Consorci de Residus de la Zona Nord, ha integrat els contenidors d’escombraries amb la fisonomia del nucli antic de Vilafranca. S’ha aconseguit mitjanƧant la decoraciĆ³ de tots els contenidors amb vinils que mostren diferents fotografies sobre el terme municipal. L’histĆ²ric pont de la Pobla del Bellestar, construccions de pedra en sec o estampes del poble nevades sĆ³n algunes de les fotografies integrades en la iniciativa.

Fins a 12 contenidors han estat decorats. Amb aquesta idea, els visitants poden veure altres punts del municipi de gran interĆØs a simple vista. A mĆ©s, els contenidors s’han integrat millorant la visiĆ³ general del municipi tant per a veĆÆnat com per a turistes.