Vilafranca ja espera el Nadal

Vilafranca ha encĆ©s les llums de Nadal aquest cap de setmana. De nou, l’arbre de Nadal presideix la plaƧa dā€™En Blasc amb acompanyament decoratiu al voltant. Amb l’aposta de l’enllumenat led nadalenc nomĆ©s en la plaƧa, l’Ajuntament pretĆ©n disminuir la despesa energĆØtica i contribuir aixĆ­ a tindre unes festes mĆ©s sostenibles.

El dissabte a la vesprada, en la prĆ²pia plaƧa es van reunir centenars de vilafranquins, vilafranquines i visitants que, amb l’amenitzaciĆ³ del grup d’animaciĆ³ local La Xalera, van acompanyar el Patge Reial fins al Parador de Festes. L’emissari de Ses Majestats va recollir les cartes i els desitjos de tots els xiquets i xiquetes en una vesprada de mĆŗsica i tapes organitzada per l’associaciĆ³ Vilafranca Espai de ComerƧ i Serveis en colĀ·laboraciĆ³ amb l’Ajuntament. Posar carta en la bĆŗstia tenia recompensa, ja que la prĆ²pia associaciĆ³ va preparar xocolate i rotllos, el berenar preferit dels mĆ©s xicotets.