Vilafranca, primera parada dels actes comarcals del Centenari

El Club Esportiu CastellĆ³ es troba immers en el seu any mĆ©s especial i, amb motiu d’involucrar a tota la societat de CastellĆ³ per a celebrar l’efemĆØride de complir 100 anys d’histĆ²ria el prĆ²xim 20 de juliol, va iniciar el passat cap de setmana el primer acte comarcal a Vilafranca del Cid.

Dins del programa d’esdeveniments i activitats del Centenari es troba una iniciativa que, al costat de la DiputaciĆ³ de CastellĆ³ i la Generalitat Valenciana, es pretĆ©n enaltir el sentiment albinegre per totes les comarques de la provĆ­ncia. La primera parada ha tingut lloc aquest diumenge en L’Alt Maestrat, concretament a Vilafranca del Cid, quan al matĆ­ es va tenyir d’albinegre.

Himne del Centenari
Vilafranca del Cid va ser la primera poblaciĆ³ on es va interpretar l’himne commemoratiu del Centenari del CD CastellĆ³. L’obra, composta pel mĆŗsic Ximo Fabregat i amb lletra del poeta Vicent Jaume Almela, va ser interpretada en aquesta ocasiĆ³ per la banda de mĆŗsica de la comarca desprĆ©s que s’estrenarĆ  el mes de febrer passat en la Gala Institucional.

Castalia Kids 3Ɨ3
L’inflable albinegre va ser un dels elements que no va fallar per a la diversiĆ³ dels mĆ©s xicotets. DesprĆ©s d’un temps en estand by, el Castalia Kids va tornar a aglutinar desenes de mirades en L’Alt Maestrat.

Fan Zone
Pintacares, inflables i una gran varietat de joc van omplir la plaƧa de Vilafranca per a atraure els mĆ©s xicotets de la comarcaā€¦ I voltants.

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, va acudir personalment a donar la benvinguda a l’expediciĆ³ de la ComissiĆ³ del Centenari del CD CastellĆ³. “Estem molt agraĆÆts al Club per voler comptar amb el nostre municipi per a ser partĆ­cips d’aquest acte en homenatge al Club de la provĆ­ncia. Vilafranca ha estat histĆ²ricament lligada al CD CastellĆ³ i sĆ³n molts els residents que van a Castalia cada diumenge”, va explicar l’alcaldessa.

L’Alt Maestrat ha sigut la primera de les huit comarques que acolliran actes del Centenari del CD CastellĆ³ i la segĆ¼ent parada serĆ  el 18 de juny en la localitat de la Vall d’Alba. El CD CastellĆ³, a travĆ©s de la FundaciĆ³ Albinegra, vol agrair a la DiputaciĆ³, a la Generalitat i a les comarques de CastellĆ³ per implicar a tota la provĆ­ncia en homenatge al Centenari del Club Esportiu CastellĆ³, aixĆ­ com a RASER ESDEVENIMENTS la seua colĀ·laboraciĆ³.