Vilafranca visibilitzarà en el 8M el treball de les dones

L’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca ha organitzat diverses activitats el pròxim 8 de març amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora. Així les coses, ‘Visibilitzant el treball de les dones’ busca apropar les tasques realitzades per elles i que, en moltes ocasions, queden invisibilitzades o passen desapercebudes.

A les 18.15h a la Casa Social hi haurà un berenar i es podrà veure l’exposició ‘Sabers de dones de Vilafranca’ amb peces d’artesania tèxtil realitzada per dones del poble. A les 19.15h, enfront de l’escultura de la dona treballadora es llegirà el manifest reivindicatiu del 8M. En l’acte participarà una representació de l’Ajuntament i es convida a tots els veïns i veïnes a participar.

En finalitzar, es tornarà a la Casa Social per a presentar la publicació ‘Sabers de dones’, realitzada per la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, en la qual han participat dones de Vilafranca aportant els seus coneixements en diversos temes com a artesania i labors, agricultura, remeis o cuina. En acabar l’acte, cada persona assistent rebrà un exemplar de la publicació.