L’Ajuntament de Vilafranca, a través de l’Àrea d’Igualtat, amb el objectiu de promoure la conciliació de famílies amb menors, ha posat enguany a disposició de la població vilafranquina l’Escoleta Matinera, subvencionada per la Diputació de Castelló. S’ha complementat aquest
servei amb la resolució favorable per al 2022 de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, que ha finançat l’Escoleta Vespertina i l’Escola de Nadal ‘Nadalandia’.
Esperem continuar gaudint d’aquest recurs per a apropar-nos cada vegada més a una igualtat d’oportunitats reial entre dones i homes





