Festivals, festes, misses i concerts seran els protagonistes d’aquest cap de setmana nadalenc a Vilafranca

Vilafranca obri les festes de Nadal amb una sĆØrie d’actes per a tots els veĆÆns, veĆÆnes i visitants. Des d’un Festival de Nadal fins a les clĆ ssiques misses o el tĆ­pic concert de Nadal, aquests seran els principals protagonistes del cap de setmana.

Aquesta mateixa vesprada, el CEIP Don Blasco de AlagĆ³n celebrarĆ  el clĆ ssic Festival de Nadal, on l’alumnat cantarĆ  i ballarĆ  les tĆ­piques nadales acompanyat dels seus i les seues mestres. Han estat aquestes Ćŗltimes setmanes preparant aquest festival i avui serĆ  el dia que mostraran el seu gran esforƧ a les famĆ­lies i al pĆŗblic.

Durant el cap de setmana, Vilafranca tambĆ© acollirĆ  actes esportius. El divendres a les 16 h, el Club de Frontenis Vilafranca A s’enfrontarĆ  a l’Altura A al FrontĆ³ Municipal. Seguidament, aquest mateix dia, a les 17 h, tindrĆ  lloc el clĆ ssic Concert de Nadal de la UniĆ³ Musical de Vilafranca, on es tocaran un repertori molt variat. Aquest es portarĆ  a terme al Parador i serĆ  dirigit per Pau Monfort.

El dissabte dia 24, per a reforƧar el sentiment de germanor entre els vilafranquins i vilafranquines, la Nit de Nadal se celebrarĆ  al Parador. Aquesta festa comenƧarĆ  amb un tardeo amb el grup ‘Pimienta Molida’, i acabarĆ , a la nit ballant amb els mĆ©s festers i festeres amb la discomĆ²bil Discoeclipse. A mĆ©s, tant aquest dia com el dia 25 se celebraran les clĆ ssiques misses de la nit i del dia de Nadal.

Finalment, el cap de setmana es tancarĆ  el dilluns, dia festiu, amb la projecciĆ³ de ‘Los puentes de Madison’ a la Casa Social. AixĆ­ doncs, s’acomiadaran unes jornades emotives en les quals vilafranquins i vilafranquines gaudiran del Nadal ajuntant-se amb els seus mĆ©s propers.