L’Ajuntament de Vilafranca i la Mancomunitat Els Ports envien a la Generalitat Valenciana la documentaciĆ³ del FEAG

L’Ajuntament de Vilafranca i la Mancomunitat Comarcal Els Ports han enviat aquesta mateixa setmana a la Generalitat Valenciana la documentaciĆ³ necessĆ ria per a solĀ·licitar el Fons Europeu d’AdaptaciĆ³ a la GlobalitzaciĆ³ per a Treballadors Acomiadats (FEAG). Entre altres informes d’interĆ©s, els tĆØcnics de fons europeus de totes dues institucions han fet arribar al govern autonĆ²mic els resultats de l’enquesta que es va realitzar el passat 28 de novembre en la qual van participar prop de 100 extreballadors i extreballadores de Marie Claire.

El FEAG es tracta d’un fons europeu que permetrĆ  impulsar l’economia de Vilafranca i dels pobles del seu al voltant, a travĆ©s de plans Ćŗnics de formaciĆ³ i ocupaciĆ³ per a extreballadors i extreballadores de l’empresa Marie Claire, que seran els beneficiaris d’aquestes ajudes.

En aquest moment l’ajuda avanƧa en el procĆ©s de solĀ·licitud. DesprĆ©s de fer el treball de camp, amb reunions i contactes amb extreballadors i extreballadores i empresaris de la zona, recopilar la informaciĆ³ i redactar la memĆ²ria de solĀ·licitud, els tĆØcnics de totes dues entitats han traslladat la documentaciĆ³ a la Generalitat Valenciana, Ć²rgan executor del programa que revisarĆ  els informes i presentarĆ  la documentaciĆ³ davant el Ministeri de Treball i Economia Social, que posteriorment la farĆ  arribar a la ComissiĆ³ Europea.

Des del consistori de Vilafranca i la Mancomunitat dels Ports han insistit que es tracta d’una oportunitat Ćŗnica de finanƧament que permetrĆ  dur a terme infinitat d’actuacions que beneficiarien a tot el conjunt de Vilafranca i comarca.