L’Ajuntament de Vilafranca subratlla la importància de la cultura al seu territori

El passat divendres l’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, va acudir a l’Observatori Cultural de la Universitat de València per a participar en la taula redona ‘La perspectiva territorial de la cultura: una mirada des del rural’.

Aquesta taula va estar moderada per Benito Burgos, coordinador del programa Ciutadania i Ruralitat del Ministeri de Cultura i Esport, qui també va fer una conferència anteriorment. Silvia va compartir la taula amb altres alcaldes que també aposten per la cultura com a eix vertebrador de la seua governança. Entre ells estaven els alcaldes de Ròtova, Potries, Carrícola i Riba-roja de Túria.