Vilafranca activa un punt per a recàrrega de vehicles elèctrics

L’Ajuntament de Vilafranca ha posat en marxa un punt de recàrrega de vehicles elèctrics. El punt de recàrrega ha suposat una inversió pròxima als 15.000 €. Ha sigut possible gràcies a una ajuda de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial en 2023.

El punt se situa al costat de la Casa de la Música i ja és utilitzat per propietaris de vehicles elèctrics. Compta amb dos punts de recàrrega de 22 kW per punt. La zona de recàrrega està operatòria 24 hores amb servei telefònic i WhatsApp per l’empresa castellonenca myRecarga i a més està dins de la xarxa de càrrega de la Diputació de Castelló. A més disposa d’instruccions per a facilitar als nous usuaris de mobilitat elèctrica l’activació de cada punt de recàrrega.

D’aquesta manera la localitat s’obri al fet que els visitants que viatgen en aquesta mena de vehicles tinguen la seguretat de comptar amb un punt de subministrament en el municipi per a, d’aquesta manera, continuar amb la seua ruta.