Vilafranca, únic municipi d’interior en la Mostra de Teatre Reclam

Cartell del Reclam

Ahir va tindre lloc la presentació de la XXVIII edició de la Mostra d’Arts Escèniques Reclam en la qual Vilafranca tindrà, un any més un paper protagonista com a únic municipi de l’interior de la província de Castelló que acollirà representacions per a grans i xicotets.

D’aquesta manera, la primera funció Reclam 2020 a Vilafranca arribarà el dissabte 31 d’octubre amb l’espectacle de poesia i música “Quiero y no puedo” de Cantataticó a les 17h a la Sala de Teatre Carles Pons. Ja al novembre, el dia 6 a les 18h la Casa Social acollirà el contacontes de Paula Carballeira “Ellas tres (la niña, la reina y la bruja) y muchas otras”. A continuació, Carballeira oferirà des de les 20h “Mujeres que viven solas” al restaurant L’Escudella.

El teatre arribarà el dia 13 de novembre a les 13h a l’IES Vilafranca amb “Lázaro” de LEAMŎK. El dissabte 14 a les 19h la Sala de Teatre Carles Pons serà l’escenari de Pamela Palenciano amb “No solo duelen los golpes”. El dia 26, Escena Erasmus Projecte Teatral Europeu arribarà a les 13.30h a l’IES Vilafranca i a les 19h a la Sala de Teatre Carles Pons amb “El show del nou món”.

Les representacions del Reclam 2020 a Vilafranca finalitzaran el 28 de novembre a les 19h amb el teatre “Segarem ortigues amb els talons” de Teatro del Contrahecho a la Sala de Teatre Carles Pons.

Cal recordar que fins a desembre de 2020 Vilafranca ostenta el títol de Capital Cultural Valenciana.

PROGRAMA: https://cutt.ly/pgTZYX1