2.000 persones es manifesten a Vilafranca pel futur de Marie Claire i l’ocupaciĆ³ a la comarca

• Alcaldes i regidors dels Ports, l’Alt Maestrat, el Maestrazgo i GĆŗdar-Javalambre, aixĆ­ com representants de la Mancomunitat Comarcal Els Ports, han participat en el Taula de Vilafranca per la creaciĆ³ d’un Pla de RecuperaciĆ³ EconĆ²mica

Vilafranca s’ha manifestat avui per la pervivĆØncia i el futur de Marie Claire, aixĆ­ com de l’avenir de mĆ©s de 300 famĆ­lies de les comarques dels Ports, el Maestrat, el Maestrazgo i GĆŗdar-Javalambre lligades directament a la tĆØxtil.

Partint des de Marie Claire i arribant a l’estĆ tua de la Planxadora de Calces, prop de 2.000 persones han participat en la concentraciĆ³ organitzada pels sindicats dels treballadors. A ella no han faltat empleats de la tĆØxtil, representants de la societat civil i polĆ­tica, associacions com Vilafranca Espai ComerƧ i AssociaciĆ³ d’Empresaris TurĆ­stics de Morella i Comarca, i veĆÆns i veĆÆnes del poble.

AixĆ­ mateix, alcaldes i alcaldesses de les diferents comarques han acudit a la crida de l’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, per a crear la Taula de Vilafranca i, amb ella, impulsar el Pla de RecuperaciĆ³ EconĆ²mica. Un pla que treballarĆ  de forma unida i coordinada pel futur d’aquestes comarques. Un pla sensat i viable per a fomentar l’ocupaciĆ³ i l’activitat econĆ²mica als pobles. Per a aixĆ², es demanarĆ  a les Diputacions de CastellĆ³ i Terol, als Governs AutonĆ²mics d’AragĆ³ i la Comunitat Valenciana, el Govern Central i la UniĆ³ Europea al suport a aquest Pla amb inversions reals en infraestructures, sectors productius i foment de l’ocupaciĆ³ i l’activitat econĆ²mica.

Marie Claire Ć©s un sĆ­mbol i un emblema de la histĆ²ria emprenedora i treballadora de Vilafranca. Per aixĆ², des de la Taula de Vilafranca s’urgeix a l’empresa, desprĆ©s d’haver rebut finanƧament i suport pĆŗblic en successives ocasions, a garantir la seua viabilitat i els llocs de treball existents i a apostar per la creaciĆ³ d’ocupaciĆ³ en el seu centre de producciĆ³ a Vilafranca.