La subdelegada del Govern visita Vilafranca

La subdelegada del Govern a CastellĆ³, Antonia GarcĆ­a Valls, ha visitat Vilafranca per a conĆ©ixer la realitat del municipi, especialment en matĆØria de seguretat. La visita es produeix desprĆ©s de la reuniĆ³ que va mantindre Antonia GarcĆ­a Valls amb Silvia Colom en la subdelegaciĆ³ del Govern, juntament amb el coronel cap de la GuĆ rdia Civil a CastellĆ³.

En la visita a Vilafranca, la subdelegada ha recorregut les sales gĆ²tiques de l’Ajuntament i l’oficina de turisme. AixĆ­ mateix, ha signat en el llibre d’honor del consistori. L’alcaldessa ha agraĆÆt la disposiciĆ³ de la subdelegada i la seua proximitat amb els municipis, especialment en matĆØria de seguretat. En aquest sentit, des de la subdelegaciĆ³ i la GuĆ rdia Civil s’estĆ  treballant per a incrementar el nombre de patrulles als pobles, reduint la tasca burocrĆ tica dels agents.

D’altra banda, es preveu que en els prĆ²xims mesos es puguen cobrir les places del lloc territorial de Vilafranca i Benassal, que compta amb deu efectius.