L’Ajuntament de Vilafranca felicita el Nadal

Estimades veĆÆnes i veĆÆns:

Dirigisc aquestes paraules a totes i tots vosaltres en aquestes festes tan entranyables i especials. Desitjo transmetre un missatge carregat de forƧa i optimisme per a cadascun i cadascuna que conformem aquest estimat poble.
En primer lloc, vull felicitar aquelles persones que, amb dedicaciĆ³ diĆ ria, contribueixen a la construcciĆ³ d’un entorn mĆ©s saludable. Als qui vetlen pel benestar de les seves famĆ­lies i amistats, dels seus terrenys, dels seus llocs de treball, de l’educaciĆ³, de les seves arrels i de tot allĆ² que converteix el nostre municipi en un lloc excepcional per viure i crĆ©ixer.

Desitjo que aquest missatge nadalenc arribe a cada casa de Vilafranca, als joves, que sĆ³n el futur; als mĆ©s grans, que sĆ³n l’Ć nima de la nostra comunitat; i a les dones i homes que, amb la seva dedicaciĆ³ i colĀ·laboraciĆ³, construeixen el present.

L’any que estem a punt de tancar ha estat tot un repte per al nostre poble, amb les dificultats que hem hagut d’afrontar amb la situaciĆ³ de Marie Claire. Vull expressar el meu agraĆÆment per la unitat que hem demostrat i demostrem com a poble davant les adversitats.

Aquestes festes representen una oportunitat magnĆ­fica per a la reflexiĆ³, per revisar l’any que s’acaba i mirar cap al futur amb esperanƧa i determinaciĆ³. Tot comenƧa des de casa nostra i el nostre municipi, millorant les nostres relacions amb els altres, amb els nostres veĆÆns i amb la nostra famĆ­lia, especialment aquells que compten amb la nostra ajuda.

Amb l’arribada del nou any, hem de rebre’l amb la mĆ xima ilĀ·lusiĆ³, amb esperanƧa i coratge. DepĆ©n de nosaltres millorar el mĆ³n en quĆØ vivim.

De part de la CorporaciĆ³ Municipal i de totes les persones que des de l’Ajuntament treballem per millorar el nostre municipi, us desitgem que disfruteu plenament d’aquestes festes i vos augurem un any 2024 replet de felicitat.

Silvia Colom Monferrer
Alcaldessa de Vilafranca