Vilafranca i Generalitat aposten per un servei de transport a demanda

Vilafranca rebrĆ  24.880,56ā‚¬ de la Generalitat Valenciana per a implantar un sistema de transport a demanda que permetrĆ  comunicar a aquelles persones que ho necessiten amb instalĀ·lacions educatives, sanitĆ ries o serveis socials. L’alcaldessa, Silvia Colom, ha assistit, a Morella, a la presentaciĆ³ d’aquesta lĆ­nia d’ajudes que ha explicat la consellera de PolĆ­tica Territorial, Rebeca TorrĆ³. Els ajuntaments podran contractar els desplaƧaments amb empreses de transport discrecional o regular. Tanmateix, l’alcaldessa tambĆ© ha assistit a Castell de Cabres, a la trobada d’alcaldes amb el Consell de la Generalitat Valenciana, que ha aprovat al poble mĆ©s xicotet de la Comunitat Valenciana, la nova Llei Anti Despoblament.