Vilafranca participa en la Junta de Seguretat Comarcal

Una representaciĆ³ de l’Ajuntament de Vilafranca, formada per l’alcaldessa, Silvia Colom Monferrer i el tinent d’alcalde, CĆ”ndido AndrĆ©s GascĆ³, ha participat en la Junta de Seguretat Comarcal dels Ports que s’ha celebrat a Forcall. La trobada ha estat presidida per la subdelegada del Govern, Antonia GarcĆ­a Valls i el coronel Cap de la GuĆ rdia Civil a CastellĆ³, Ɓngel Gil.

En la trobada, des de la subdelegaciĆ³ i la GuĆ rdia Civil s’ha posat l’accent que la ciutadania comunique al 062, o als agents qualsevol indici de delicte que aprecie. AixĆ­ mateix, s’ha animat a la ciutadania al fet que descarregue l’aplicaciĆ³ AlertCops amb la qual es pot alertar als Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat de qualsevol fet delictiu o emergĆØncia.

En la Junta des de la subdelegaciĆ³ i la GuĆ rdia Civil s’ha informat els edils sobre els delictes que s’han comĆ©s en el territori i el seu grau de resoluciĆ³. En aquest sentit, s’ha destacat l’elevat Ć­ndex de resoluciĆ³ dels mateixos per part de la GuĆ rdia Civil.