Les famílies vilafranquines gaudeixen de nou del Nadalandia municipal

L’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca ha portat a terme Nadalandia 2023, l’Escola de Nadal del municipi, activitat finançada per la conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana. Amb 82 xiquets i xiquetes inscrits, l’Escola de Nadal ofereix a vilafranquins i vilafranquines una conciliació familiar més fàcil.

Del 26 al 29 de desembre i del 2 al 5 de gener, els vilafranquins i les vilafranquines més joves estan gaudint d’una àmplia programació, que es porta a terme entre les 9.45 h i les 13.45 h al poliesportiu. El primer dia va girar entorn els jocs tradicionals. Després, es van portar a terme activitats de preparació dels jocs olímpics. El dia tres, es fan treballs manuals. També, es portaran a terme jocs musicals. El cinqué i sisé dia, es realitzaran els jocs olímpics. Després, s’exploraran les diferents cultures del món. I l’últim dia, es faran jocs que giraran entorn el circ.

Així doncs, de la mà de l’agència d’igualtat, les famílies vilafranquines poden conciliar millor les vacances de Nadal fent que els i les més joves de la casa gaudisquen amb els seus amics i amigues.