Vilafranca acomiada octubre amb teatre, activitats, xarrades i esport

L’Agenda Activa del mes d’octubre de Vilafranca, marcada per la gran varietat d’activitats, arriba al seu fi durant aquests dies. Aquest Ćŗltim cap de setmana del mes vilafranquins i vilafranquines han pogut gaudir de la cultura, l’esport i l’aprenentatge.

El divendres el CEIP Don Blasco de AlagĆ³n va acollir la jornada de ‘Corresponsables’, un taller del Ministeri d’Igualtat mitjanƧant el qual es treballen les competĆØncies emocionals per a millorar la corresponsabilitat masculina. A la vesprada, la Biblioteca Municipal es va omplir per a escoltar ‘Relatos Oscuros’ amb Marta Vicent i Javi Alfonso.

L’endemĆ , es va obrir el dia amb el taller ‘La R-EvoluciĆ³’, per a aprendre a com reciclar correctament els residus que es generen en el dia a dia. A la vesprada, es va disputar un partit de Frontenis de la Lliga 1a de CastellĆ³ en el qual es van enfrontar el Vilafranca B amb l’UD Castellnovo. Seguidament, la Casa Social va acollir la xarrada ‘La UniĆ³ Europea des dels Pobles’, on diferents veĆÆns i veĆÆnes del municipi van compartir les seues experiĆØncies europees amb els i les assistents. DesprĆ©s, la companyia Ambfiteatre va presentar la seua obra ‘Angoixa’ a la sala de teatre Carles Pons.

Finalment, el diumenge va estar marcat per la projecciĆ³ de les pelĀ·lĆ­cules ‘Coco’ i ‘Exorcismos’ a la Casa Social, i pel partit del C.F. Villafranca contra el C. F. Rafalafena de CastellĆ³. AixĆ­ doncs, l’Agenda es donarĆ  per acabada el prĆ²xim dimarts 31 amb la celebraciĆ³ de Tots Sants i Halloween al CEIP Don Blasco de AlagĆ³n.